Chcete při prodeji své nemovitosti získat maximum? Pak se obraťte na odborníka, který se v tom umí pohybovat a dokonale vám zajistí vše od A-Z. K tomu, aby vše proběhlo tak, jak má, je potřeba nastavit správnou a efektivní obchodní strategii prodeje. Exkluzivní realitní makléř Bc. Roman Machník, MBA, majitel realitní kanceláře Dumrealit.cz Exclusive, s každým klientem probere individuální prodejní plán a najde vždy komplexní řešení jeho aktuální životní situace, kvůli níž potřebuje prodat svoji nemovitost. Je důležité klientovi naslouchat, zjistit důvody prodeje a snažit se mu vyhovět ve všech ohledech. Jedině tak bude spokojenost na obou stranách. Aktuální životní situace klienta je vždy rozhodující, s ohledem na ní se pak individuálně nastavuje obchodní strategie prodeje jeho nemovitosti, a to vždy komplexně, i s přesahem do budoucna.

Bezchybná prezentace v několika okruzích zvyšuje zájem

Velice zásadní je vždy správně nastavit prodejní cenu nemovitosti. Významnou roli však hraje i profesionální prezentace dané nemovitosti. Výrazně zvyšuje její atraktivitu na realitním trhu a odlišuje se tak od ostatních srovnatelných nabídek na trhu, čím zpravidla dochází k rychlejšímu prodeji dané nemovitosti a často i za vyšší prodejní cenu. Realitní specialista Roman Machník používá u každé nemovitosti svých klientů na prodej veškeré moderní nástroje, každý klient je pro něj VIP. Výhodou pro kupujícího o představě o dané nemovitosti je především 3D scan nemovitosti, její 3D půdorysy, popř. její vizualizace, což většina realitních kanceláří bohužel svým klientům neposkytuje. Rovněž počet realitních inzertních serverů, na kterých se inzerují jednotlivé nemovitosti není u všech realitních kanceláří stejný. Realitní specialista Roman Machník využívá více než 70 realitních inzertních serverů, čímž výrazně roste šance, že právě vaši nemovitost uvidí co nejvíce zájemců o koupi nemovitosti ve vaší lokalitě a díky odlišení se od konkurenčních nabídek začne uvažovat o koupi právě té vaší nemovitosti. Je jedno, jestli jde o byty na prodej Praha nebo jiný typ nemovitosti v jiné lokalitě, cíl je vždy stejný – zvýšit efektivitu prodeje.

Využít je potřeba i dalších možností

Velice důležité je efektivní a propracované využívání online i offline marketingu, který při správném používání a zacílení je schopen ukázat vaši nemovitost mnohem relevantnějším zájemcům než u všech již zmíněných realitních inzertních serverů. Je prostě potřeba maximálně a efektivně pokrýt co největší podíl na celém realitním trhu v ČR. Prodej podpoří také v dnešní době tolik opomíjený offline marketing v tištěné podobě na reklamní plachty, billboardy, bannery, lokální tisky, a především online marketing v podobě efektivních placených kampaní na sociálních sítích – Facebook, Instagram, Linkedin a YouTube. Také využití reklamních kampaní přes Google adwords, Seznam Sklik a PPC kampaně bývá efektivní při cílení na relevantní publikum. Pomocí těchto nástrojů online a offline marketingu se vždy daří oslovit více potencionálních zákazníků. Věřte tomu, že i zdánlivě nevyhovující lokalita se pomocí této marketingové strategie stane daleko populárnější. Ještě váháte na koho se obrátit? Rozhodně se službami exkluzivního realitního makléře Bc. Romana Machníka, MBA neprohloupíte, je to člověk, který vždy najde komplexně to nejoptimálnější řešení právě pro Vás.