Vlastníte společnost a nemáte vizitky? Pracujete sám na sebe jako OSVČ a lidé po vás často chtějí na vás kontakt? Zastáváte vysoký post ve firmě a rozdáte několik vizitek týdně? Mnoho lidí stále používá styl vizitek z „devadesátek“, přeplácené, šíleně barevné, s informacemi, které nikoho nezajímají. Poradíme vám, jak má vypadat vizitka v 21. století a jejich tisk vám profesionálně zhotoví na printuj.cz.
Vizitka vám pomůže ke zviditelnění
Vizitka je skvělý způsob, jak dát o sobě vědět. Pokud bude vaše vizitka originální, lidé si jí rádi jen pro vaši kreativitu. Vizitku můžete přiložit k dárku nebo květině, které obchodně posíláte.
Na vizitku patří jen základní údaje
Kromě jména a příjmení se nestyďte dát na vizitku svůj titul, budete působit více důvěryhodně a proč nebýt pyšný na své vzdělání. Dále uveďte na vizitku adresu sídla společnosti, telefonní číslo, webové stránky, emailovou adresu a protože žijeme v 21. století, nezapomeňte na odkaz na sociálních sítích, pokud tam má vaše společnost vytvořený profil. Poslední, co by měla vaše vizitka obsahovat je miniatura loga vaší společnosti. Ostatní údaje jsou zbytečné a nikoho nezajímají. Rozměry vizitky ponechte takové, aby se všem vešla do peněženky nebo pouzdra na vizitky, jinak dotyčný někde odloží, ženy pohodí do kabelky, a vaše vizitka tak ztrácí svůj účel.
Tisk vizitek nepodceňte a přenechte ho profesionálům. Vybrat si můžete mezi lesklou nebo matnou vizitkou a k nim si můžete také přiobjednat hlavičkový papír s logem vaší společnosti. Pokud si nejste jisti svým návrhem, vizitky můžete také využít služeb profesionálů nebo si stáhnout programy z internetu, které jsou k tomu určené. Na printuj.cz mají výběr motivů ze kterých můžete čerpat inspiraci k vytvoření své vizitky nebo návrh přímo použít.